Op deze pagina leest u wat u kunt doen als u problemen ervaart bij het gebruik van Mijn VAL.
U kunt een nieuw wachtwoord instellen via de Wachtwoord vergeten pagina . Lukt dit niet, dan kunt u een email sturen naar support@tetra.nl. Vermeld hierbij welk emailadres en mobiel telefoonnummer u gebruikt om in te loggen.
U kunt een email sturen naar support@tetra.nl. Vermeld hierbij welk emailadres en mobiel telefoonnummer u gebruikt om in te loggen.
In dat geval is het om veiligheidsredenen helaas niet mogelijk om Mijn VAL te gebruiken.
U kunt contact opnemen met uw apotheek zodat deze de gegevens aan kan passen. Na aanpassing kan het tot 24 uur duren voordat de wijzigingen voor u zichtbaar zijn in Mijn VAL.
U kunt contact opnemen met uw apotheek zodat deze de gegevens aan kan passen.
U kunt contact opnemen met ons Administratiekantoor via 043 - 365 2233 of per email: contact@eerstelijn.net.
U kunt een email sturen naar support@tetra.nl. Vermeld hierbij welk emailadres en mobiel telefoonnummer u gebruikt om in te loggen.