Hulp bij het gebruik van Mijn VAL

Op deze pagina leest u wat u kunt doen als u problemen ervaart bij het gebruik van Mijn VAL.

Ik kan niet inloggen omdat ik mijn wachtwoord ben vergeten

U kunt een nieuw wachtwoord instellen via de Wachtwoord vergeten pagina . Lukt dit niet, dan kunt u een email sturen naar support@tetra.nl. Vermeld hierbij welk emailadres en mobiel telefoonnummer u gebruikt om in te loggen.

Ik kan niet inloggen omdat ik de SMS code niet ontvang

U kunt een email sturen naar support@tetra.nl. Vermeld hierbij welk emailadres en mobiel telefoonnummer u gebruikt om in te loggen.

Ik kan me niet registreren of inloggen omdat ik niet (meer) de beschikking over een mobiele telefoon heb

In dat geval is het om veiligheidsredenen helaas niet mogelijk om Mijn VAL te gebruiken.

Ik ben ingelogd maar mijn NAW gegevens kloppen niet

U kunt contact opnemen met uw apotheek zodat deze de gegevens aan kan passen. Na aanpassing kan het tot 24 uur duren voordat de wijzigingen voor u zichtbaar zijn in Mijn VAL.

Ik ben ingelogd maar mijn medische gegevens kloppen niet

U kunt contact opnemen met uw apotheek zodat deze de gegevens aan kan passen.

Ik heb een vraag over een factuur, of een andere financiƫle vraag

U kunt contact opnemen met ons Administratiekantoor via 043 - 365 2233 of per email: contact@eerstelijn.net.

Ik wil mijn account laten deactiveren of verwijderen

U kunt een email sturen naar support@tetra.nl. Vermeld hierbij welk emailadres en mobiel telefoonnummer u gebruikt om in te loggen.